Newlspaper Online

A világ az ONBC szemszögéből.

Friss topikok

Refreshing...

Linkblog

Online nyulisták

AZ INTERJÚ: Árpád, a punk megszólal

2008.10.27. 13:03 | Kim Nyivak | 4 komment

Bő egy héttel a nagy megméretettés előtt, Árpád, a punk végre interjút adott lapunknak. A sajtónyilvánosság elől az utóbbi időben elbújó ex-elnök csak a Newlspaper Online-nak nyilatkozik. Mint mondja, a többi lapban, de különösen a Napi Répában olyan bántó valótlanságokat állítottak róla, amely mint magánembert is sérti.

- Milyen esélyeket lát a választáson?

Árpád: Nem közvéleménykutatást kell nyerni, hanem választást. Az utóbbi hetekben egyre jöttem föl. Az elsőnél még csak 9%-om volt, aztán 12, most meg, ahogy látom, itt a Spaperön 27%-on állok. Pont mint Dudus.

- Milyennek látja riválasait, programjukat, médiaszerepléseiket, kampányukat és főleg esélyeiket?

Árpád: Szörnyülködöm. Dudust jól ismerjük, a fene sem tudja, mit eszik rajta a népem. Mit bizonyított eddigi kampánya, hogy tud balettot rendezni? Ez fontos tudomány ám!
Laura meg nem is volt soha tagja az ONBC-nek. Nem is érti. Azt hiszi, ez az ország is hülye őskonzervatívokból áll. Őt tartom esélyesebbnek, mert azért Dudusra csak nem szavaznak az emberek. A kampánya egysíkú, semmilyen. Alig tartott beszédeket, és azt is láthattuk, milyen az amikor mulat. Az a videó önmagáért beszélt. Az Laura igazi arca.

 - Föltéve, de meg nem engedve, ha nem Ön nyerné a választást, melyikünek örülne jobban?

Árpád: A Föltevést is sértőnek tartom.

- Milyen kampánystratégiát követ?

Árpád: Én már bizonyítottam, velem nem vesz zsákbamacskát a nép. A riválisaimról ez pozitív értelemben nem mondható el. Amíg jól mentek a dolgok, álltam a sarat. És amikor elromlott minden, tudtam, mit kell csinálni.

- Mennyire érzi magát felelősnek a kialakult helyzetért?

Árpád: Semennyire. Amikor kellett levontam a konzekvenciákat. Ha volt bűnöm, hát megbűnhődtem érte. Tabula rasa van!

- Az eltelt idő távlatából: miért mondott le?

Árpád: Mert már nem volt mit tenni. Az emberek változást akartak, hát megkapták. Most augusztus óta áll az ország, és jó kis balettokat nézhetünk, meg könyvbemutatókat. Pedig itt a világválság a nyakunkon. Szívem szerint össze is ülnék ezekkel, dehát már nem vagyok hivatalban...

- Mit csinál, amennyiben mégsem sikerül megnyernie a választást? Mi lesz a nyulizmussal?

Árpád: Már mondtam, hogy ezt még fikcióként sem akarom hallani. A nyulizmus élt, él és élni fog. Ha mégsem én nyerek, akkor két választása lesz az utódomnak: vagy megdöglik az ellenszélben, vagy behódol az ONBC-nek, ill. helyi képviselőjének, nekem.

- Hogyan reagál azokra a vádakra, melyek szerint Ön és Dudus annak idején egy megjátszott választáson mérték össze erejüket?

Árpád: Álnok feltételezés. Rosszindulatú zugfirkászok meg zugpolitológusok terjesztik ezt. "Őspatkány terjeszt kórt" vagy mi. Mindenki tudja, hogy az Busch érdeke, hogy az emberek a mi békés kis klubunkat valami bűnszervezettel összekeverjék. Soha nem volt ilyen paktum!

- A kampányfinisben még mire számíthatnak a választók Öntől?

Árpád: Lesz holnaptól egy mini Portugál Napok, amire mindenkit szeretettel várok. Sok művész fog föllépni, és momentai lakosoknak teljesen ingyenes lesz a show. Aztán csütörtökön és pénteken ellátogatok a sziget összes iskolájába, ahol a gyerekek kérdezhetnek tőlem - bármiről. Szerdán a Playgirl velem a címlapon jelenik meg. A Newlsweekben pedig Macchiavelli egy kiváló írását közlik, rólam. Péntek este a szokásos Lugosi Béla - bálon, melyet Sör Béla és Tritonus együttesen szervez, és az ONBC támogat, elmondom kampányzáró, lelkesítő szózatomat. Na, az majd változtat a végeredményen! Hétvégén tv-s szerepléseket vállaltam. Szombat este a Megasztár meghívott zsűritagjaként láthatnak a nézők, vasárnap reggel Lakat T.-vel dicsérünk engem, sőt a Heti Hetesbe is meghívtak. Ne feledjük, a Melegítő (Queer eye for a Straight Guy) és a Topmodell leszek különkiadással emlékezik meg rólam. Vasárnap este a Discoveryn kivételesen nem a náci háborús bűnösökről mutatnak be filmet, hanem rólam. Vallok az életemről, a karrieremről, a verseimről, a Béláról - mindenről. Szép lesz, megható lesz.

- Még egy kérdés. A választások után visszatér lapunkhoz?

Árpád: Valószínűleg, eredménytől függetlenül.

Várjuk szeretettel!

Lejegyezte: Kim Nyivák

A bejegyzés trackback címe:

https://newlspaper.blog.hu/api/trackback/id/tr30734246

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Alexis Fan 2008.10.27. 15:36:16

Portugál Napok lopás! Leszólja, aztán meg megrendezi a saját balettját. Soha többé Árpád! Éljen Dudus!

Árpádvoter 2008.10.27. 15:40:01

A Portugál Napok 12 éve hagyomány, te ütődött. És balett sose volt a programban. El kéne gondolkodni, ki koppint kit.

Én a travifelvonulást szeretem a legjobban.

És tökjó, hogy egy héten van a Lugosi Béla-bállal!

Tényleg, szerki! Nem kaphatnánk róla valami infót?

tritonus 2008.10.28. 17:12:30

Én ott leszek! Éljen Árpád!!!
süti beállítások módosítása