Newlspaper Online

A világ az ONBC szemszögéből.

Friss topikok

Refreshing...

Linkblog

Online nyulisták

Árpád, a punk válaszol

2008.06.13. 14:36 | Árpád, a punk | 7 komment

Nos, kedves földlakók! Újra itt vagyok, hogy válaszoljak a kérdéseikre, melyek csak úgy záporoznak és záporoznak...

 

Kedves Árpád!

Mit szól azokhoz a híresztelésekhez, mely szerint az idei Plus Gyermeknapon, melyet szokás szerint a Fővárosi Állatkerben tartanak idén is, az állatkerti állatokat bemutató lista első helyén szereplő ál-nyúl lesz a fő atrakció?
Zolimoni

Nos, mit szólnék? Értékválság van, azt szólom. Mikor annyi tehetséges, valódi, hús-vér nyúl téblábol az utcákon munka nélkül, vagy méltatlan állásokban sínylődik. Erre felkérnek valakit, aki a nyulizmusról mit sem tud, ráadnak két fület, és kész a nyúl... Mintha ez csak fülek kérdése volna! Borzasztó! Meg is kérem Zolimoni kartásnőt, hogy ne szomorítson el!
Egyébként a hely nevében is benne van, állatkert. Az mind csupa állat! (A mindenit má'!)

Mi igaz abból, hogy J. K. Rowling először Önt kérte fel Gilderoy Lockhart szerepére,és Önről formázta a karaktert? (Gyk: Harry Potter 2 - Kenneth Branagh)
Tritonus

Hát sejted, nem? Természetesen minden. Kicsit meg is sértődtem, mert én Dumbledore-t akartam játszani, főleg mióta megtudtam egy s mást az öregről. (Nézzed meg, ha mondom: http://www.brandonsanderson.com/article/51/EUOLogy-Dumbledores-Homosexuality !) Meg hát vezéregyéniség vagyok, úgyhogy egy sima iskolaigazgatót bármikor tudok hozni. Szóval hízelgő is volt, meg nem is, mert a végén lelepleződött a csávó. És én persze jobban játszottam volna (mellesleg Hamletet is, sokkal jobb szőke árnyalatom van, na mindegy!!!), mint Ken, mert nagyon hülyére vette a figurát. Innentől kezdve sokat elmélkedtünk rabszolgámmal sajtófőnökömmel, hogy hogyan kommunikáljuk a dolgot. Bevállaljam-e, hogy én álltam modellt (természetesen ádám-kosztümben) a dologhoz. Végül kiszivárgott, meg JK is lenyilatkozta a világlapoknak, nem volt már visszaút.

Kedves Árpád! Szeretném meglepni valamivel. A mellékelt képet nem akarom túlm agyarázni. Legyen elég annyi, hogy nekem ez az Ön szimbóluma.
SZ, a Budapesti Temperakör aktivistája

 

Tetszik, köszi. Rég hallottam a Temperakörről? Hogy vannak mindig?
Ennyit mára. Jövő héten ugyanitt!

A bejegyzés trackback címe:

https://newlspaper.blog.hu/api/trackback/id/tr13518324

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Le a nyulakkal! 2008.06.13. 23:16:52

Hé te, tahó!

Mitt kébzelsz te magadrol, hogy itten ijen naggyon sztárolod magadat ezen az ódalon? Na meg az a a mássik, az a Béjla, vagyki! Tünnyetek el a netről!

Hüje nyulak!

És a Sör Béjla monnyon le!

Málna 2008.06.13. 23:24:25

Drága, egyetlen Árpádom!

Én úgy szeretlek Téged, hogy nagyon! Iszom a szavaidat, lesem minden gondolatodat!

És írtam neked egy verset.

(Kicsit még kezdő vagyok, de már tanulom...)

RP

Ó, te szőke hercegem,
Gyönyörű RP,
Az igazit még keresem,
De sehol se látni.

Bármerre is jártam,
Néztem barnát, szépet,
Okosat és bátrat,
Feketét és kéket!

Mégis, mégis, mégis,
Jót sose találtam,
De vágyom rá én is,
Hogy majd megtaláljam.

Így hát addig Téged
Imádlak én RP,
Aki ismer, érthet:
Csak Rád fogok várni!


Szép, rózsaszín álmokat!

Csókol:

Pandacsöki Kiskanál Málna

Death to Árpád 2008.06.14. 09:17:56

Egyetértek LE a Nyulakkal építő jellegű kritikájával. Az ilyenek tényleg csak ártanak mai társdalmunknak.

Árpád, a punk zseninek képzeli magát, de szeintem csak egy kókler.

Viszont a netről nem kéne eltűnniük, itt legalább az ellenzékük is megszólalhat, nem úgy, mint abban a gagyi, részrehajló Newlspaperben.

Le a nyulakkal! 2008.06.14. 10:05:17

Hé, tejottan! Te date tu Árpád, vagy ki vagy!

Ne szójjá bele, mer tégedet is lejütünk!

Egyébként meg mijaz a Nelwsaper, vagy mi a franc?

Le a nyulakkal! 2008.06.14. 10:06:57

És egyébként meg mi ez a irodalom itten? Iskóla ez, vagymi?

Hermione 2008.06.17. 13:58:27

Dumbledore nem is meleg. Engem is nagyon szeretett.

HPotter · http://voldemort.blog.rox 2008.06.18. 15:07:57

Muszáj mindent elpofázni?
süti beállítások módosítása