Newlspaper Online

A világ az ONBC szemszögéből.

Friss topikok

Refreshing...

Linkblog

Online nyulisták

Árpád, a punk válaszol

2008.06.05. 14:30 | Árpád, a punk | 3 komment

Itt volt ennek már az ideje, mélyen azért nem tisztelt, olvasóim! Végre elindult ez a hiánypótló blog és már záporoznak is a levelek a webmester postaládájába. Ezért úgy döntöttünk, csinál Nekem külön postaládát, ahová hitvány, ill. Engem magasztaló észrevételeiket küldhetik.

Az első levelet máris idézem. Hogyasszongya:

Kedves Árpád! Igaz-e az, hogy Utasi Árpi, a kis mesemondó, szülei az Ön iránti tiszteletből nevezték el poronytukat úgy, ahogy?

Tényeket nem tudok, de bízom benne, illetve biztos vagyok benne. A kis mesemondóban - be kell valljam - kicsit magamra ismertem (a műsort persze nem néztem). Egy szőke kis legény, a nép gyermeke, a föld sója... Ajjaj! Amikor mezítláb szaladgáltunk az utcán... Ajjaj! (Budapesti gyerek vagyok!)

 

Helló Árpi! Örülsz, h van Spaper Blog?

Naná! Kiugrottam a bőrömből. Egy újabb felület, ahol terjesztehetem a gondolataimat, okíthatom a népemet, vagy legalább is, ahol én beszélek.
Viszont figyeljük meg a net hatását az írott nyelvre! Ez a levél ékes bizonyíték az lingua amorfa (saját találmány!) speciális esetének, amikor a nyelv éppen alakul. Én biza' gyűjtöm az ilyeneket.

 

Ön nyilvánvalóan elhatárolódik az olyan szélsőséges szervezetektől, mint a Magyar Gárda.

Ez kérdés egyáltalán? Na ez volt egy kérdés! Ez meg egy fölkiáltás. A Mr. Answer of The World háromszoros győztese (1996-ban, 1997-ben és 2003-ban) és nyolcszoros jelöltje (!!!) nem dől be az ilyen trükköknek. Ön ezt kijelenti. Pont. Ön szerint ez így van. Jó magának!
Én meg tudom, hogy ez igaz-e.

És végül, de elsősorban:

Kedves! Milyen jó, hogy most már itt is olvashatjuk műviedet, mert úgy gondoljuk, hogy egy ekkora művész minden megnyilvánulása maga a művészet. Ne tagadja, Punk, Ön művész, és a legnagyobbak közül való!
Köszönjük eddigi és jövőbeni munkásságát.
Aláírás: Punx not dead! Liga

Na, ez egy levél - még az én mércémmel mérve is! Figyeljék a finom, már-már kecses vonalvezetésű mondatokat. Az ügyes fogalmazást, a tépelődés energiáját, hogy a Bálványt tegezze vagy magázza. Egyik mellett az szól, hogy közelinek érzi magához, másrészt viszont nagyságban oly távoli. (L. még: "...ki vagy a mennyekben...", Ismeretlen szerző).

Szeretettel (tudtam, hogy elvesztem a sulykot! Dehát hepi vagyok.) üdvözlöm itteni olvasóimat is! Küldjenek kérdéseket. Bár utálok olvasni...

Árpád, a punk

A bejegyzés trackback címe:

https://newlspaper.blog.hu/api/trackback/id/tr15505039

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Zolimoni 2008.06.05. 21:32:42

Kedves Árpád!

Mit szól azokhoz a híresztelésekhez, mely szerint az idei Plus Gyermeknapon, melyet szokás szerint a Fővárosi Állatkerben tartanak idén is, az állatkerti állatokat bemutató lista első helyén szereplő ál-nyúl lesz a fő atrakció?

tritonus 2008.06.06. 00:24:58

Mi igaz abból, hogy J. K. Rowling először Önt kérte fel Gilderoy Lockhart szerepére,és Önről formázta a karaktert? (Gyk: Harry Potter 2 - Kenneth Branagh)

tritonus 2008.06.19. 10:18:26

Kedves Árpád!

Mikor jön megint?
süti beállítások módosítása