Newlspaper Online

A világ az ONBC szemszögéből.

Friss topikok

Refreshing...

Linkblog

Online nyulisták

Árpád, a punk válaszol

2008.06.19. 14:31 | Árpád, a punk | 2 komment

Na, most aztán mindenről szó lesz, ami hepening.

Holnap zsűrizni fogok például a Mr. Gay Momentán. Két éve én vagyok a zsűrielnök, és majd elmesélem, mi történt a tavaly átadott Moladori Sportcsarnokban. Képek inkluzíve!

21-én Tritonus, szorgalmas blogtárs szervezésében és főszereplésével koncerten vagyok díszvendég. A színpadon a híres fehérorosz szopránnal, Cornelia Nyikorognával. Ki nem hagynám!

Aztán 5-én lesz Ár-Pride, majd vonulok én is. Naná!

Ezzel kapcsolatos rögtön az első levél is.

Árpád! Tanácstalan vagyok, azért fordulok magához, mert maga okos. Szóval megosztottság van a barátaim között. Ketten azt mondják, hogy menjünk ki felvonulni, mert az jó. Ketten meg nagyon elítélik, mer az bűnös dolog. Én mennék is, de szerintem is bűnös. Most mi legyen? Jelige: Segítség!

Okos vagyok, és szerencséd, hogy ezt kiemelted, mert egyébként nem szívesen válaszolnék. Szóval: KI KELL JÖNNI! Javaslom, hogy szakítsd meg azokkal a barátaiddal a kapcsolatot, akik mást mondanak. Töröld ki a telefonodból, meg ilyenek!

 

Hova mész nyaralni? Én

Én Momentán nyaralok. Kiülök a teraszra, érted, és Pessoát olvasok. Nekem ez a kikapcsólódás. Télen meg kiülök a télikertbe, és Pessoát olvasok. Így telelek.

 

Tudja, hogy be fogom perelni az egész kócerájt? Mert betették a képemet. Igazi,, hithű nyulista vagyok, és kémnek lettem kikiáltva. De miért? Kérem, tegyen igazságot, különben egészen Nyúl Béláig is elmegyek!
Scotty, the blue bunny

Kedves Scotty!
Nyúl Béla értesült az ügyéről, mert ő is mindennap nézi a blogot. Szóval kár ezzel fenyegetőznie. Amit viszont javasolnék, hogy hagyja abba a spammelést ezen az oldalon, mert könnyen bannolva lesz.

 

Tisztelt Árpád, a punk!
Nem tudom, Ön hogy van vele, de jó ötletnek találja ezt a blogot? Amikor megtudtam, hogy megalapították, akkor nagyon örültem, mert imádom a Newlspapert, meg mindent, amit maguk képviselnek. Viszont látom, hogy itt olyanok is hozzászólnak, akik nem értik a nyulakat. (Death to Árpád - micsoda borzasztó név vagy Le a nyulakkal!, nem is kommentálom!) Maga hogyan védekezne ezek ellen?

Nem látom szükségét a védekezésnek. Én nagyon régóta állok rivaldafényben, és állandóan kritizálnak. Erősnek kell lenni, mert a sok rosszindulat bizony széttiporhatja a legnagyobb tehetségeket is. De szerencsére engemet a tehetségen kívül még a kritikatűrés adományával is ellátott az Isten. A Nagy Embereket mindig kíséri a gúny és a csőcselék megvetése, de ahogy Churchill is megmondta: kritikusnak még sosem állítottak szobrot.

Ennyi volt móka mára.

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://newlspaper.blog.hu/api/trackback/id/tr33529192

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nyúl 2008.06.19. 14:35:08

Scotty esetét már tárgyaljuk. Lehet, hogy helyreigazítás lesz a vége.

Death to Árpád 2008.06.19. 21:56:28

Ezér perelek, tökfejek!!!! Kiírtátok a nevemet engedéj nélkűl! Namsotan baly lessz!

Egyébként ki a faxom vagy te Árpád? Még nem mondtad meg, kisköcsög!
süti beállítások módosítása