Newlspaper Online

A világ az ONBC szemszögéből.

Friss topikok

Refreshing...

Linkblog

Online nyulisták

Az afterpartyn a bor jó volt

2008.06.22. 06:53 | Árpád, a punk | 14 komment

Na most értem haza, akkora volt a dajdaj. Gyorsan leírom még frissibe, mi jut eszembe. Aki a meleg izére kíváncsi, jöjjön vissza később!

A koncert nagyon jó volt! A rendezők frappáns ötletének köszönhetően a vérbő operettslágereket és Gershwin-féle dalocskák fülledt hangulatához úgyrendezték be a termet, hogy nagyon tikkasztó legyen a klíma.

A műsor színes volt, főleg a ruhák. Cornelia Nyikorogna pedig nem hagyta cserben rajongóit, hozta a már megszokott színvonalat.

De sajnos a többi résztvevő nem mindig ütötte meg a mércét!

Hát ez a Tritonus! Ez mit vircsog itten? Asszed, mert pink ruhákba bújsz meg fejhangon nyomod, egyből te vagy a legjobb nőimitátor?

A Viking Project sztárja meg mint egy faszent. Izgalmas kéztartások, kisfiam. Én is így futottam be a só buzinessben.

Az S. Terr néven fellépő transzvesztita nagyon jól nézett ki, azért a tátogás nem mindig sikerült.

Azért az est végén (fél órája) azért gratuláltam a művészeit vezetőnek, régi barátomnak, Nemes Sanyinak. (Meg is adta a borásza telefonszámát.)

A képet nagyon becsüljétek meg, mert exkluzív. Az öltözőben fotóztam a saját kezemmel. Oda csak a nagy emberek jutnak be, érted.

A bejegyzés trackback címe:

https://newlspaper.blog.hu/api/trackback/id/tr26533076

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Michael Jackson 2008.06.22. 07:36:50

Nem tudom, szerintem teljesen jó volt.

Streisand & Minelli 2008.06.22. 07:39:06

Nekünk is tetszett.

Amadeus 2008.06.22. 07:41:49

Nekem azért a múltkori kicsit jobban, de tetszett. De igazat adok Michael nevű kommentelő barátunknak, hogy nem volt itt hiba.

Zámbó Árpy 2008.06.22. 07:43:38

Azért az énektechnikán még lehetne javítani. És a zongorázáson is.

Zámbó Árpy 2008.06.22. 07:44:52

Ja, a múltkori koncertről meg az jutott eszembe, hogy ott meg a dalok voltak szarok.

Amadeus 2008.06.22. 07:50:21

Hát ezzel én azért vitatkoznék, Árpy, ha megengeded.

A márciusi fellépésre nagyon készültek. Sokat próbáltak, mert éppenséggel nagyon kifinomult számokat adtak elő. Maximum te nem érted föl ésszel.

Fekete P 2008.06.22. 07:53:23

Árpynak van igaza. O látja jol. Orulok, hogy valaki leírtta, hogy a Vaázsfuvola nem jó.

A Cosit meg unom, nem tehetek rola.

(Eloszor nem irtam be az osszefirkált számot.)

Constanze 2008.06.22. 07:55:41

Mondjuk a Varászfuvolát először én is hülyeségnek tartottam. Madarászok, vazze?

János Sebestyén 2008.06.22. 08:16:58

Mondjuk, az operett nem az én műfajom, de azért tetszett.

Mé nem volt Cintányéros cudar világ????

görsvingyuri 2008.06.22. 08:21:39

Az a baj Amadeus hogy nagy az arcod!

Eza a műsor sokkal menőbb volt!!!

Mondjuk a cintányérost én is szívesebben hallottam volna....

Na csá!

Death to Árpád 2008.06.22. 10:26:15

Nem voltam ott, de biztos nagy szar volt!

tritonus 2008.06.22. 15:16:50

Elkaplak! Én is hajtok a nyereményre! Egyébként meg tök jó volt!

Death to Árpád 2008.06.25. 15:43:30

Látjátok, hithű nyulisták? Hazudott. Ez Árpád. Valahol zsűrielnök volt, aztán most meg nem is ír róla. Ennyit tud ezaz ember.

Tritonus! Te meg csak énekelj (és főzz)!
süti beállítások módosítása