Newlspaper Online

A világ az ONBC szemszögéből.

Friss topikok

Refreshing...

Linkblog

Online nyulisták

Alexis Dudus: Én vagyok a program

2008.09.07. 19:56 | Kim Nyivak | 3 komment

Kedves momentaiak!

Azért gyűltünk itt össze, mert hiszünk egy másik Momenta létezésében. Mert hisszük: másképp is lehet csinálni!

Hadd kezdjem az elején! Sok évvel ezelőtt ez az ország gyönyörű volt. Nem itt születtem, de rögtön beleszerettem. Bor, dal - mámor volt itt az élet. Egyszerű körülmények közül jöttem a világra. Engem nem texasi milliárdos szüleim juttattak be mindenféle egyetemekre, engem nem vezető irodalomtudós anyám nyomott be mindenféle entelektüell körökbe! Én a saját munkámmal értem el mindent.

Volt egy álmom, én voltam a modern szamuráj. Megtaláltam a parancsolómat, Nyúl Béla személyében. Egy nálam is nemesebb urat, akit éveken át szolgáltam. Erre feltűnt ez az okoskdó ficsúr és addig hízelkedett, addig helyezkedett, amíg Béla megszerette és maga mellé vette. A régi barátok meg mehettek, ahova akartak. Én őszintén szerettem a Bélát, Árpád, a punk csak érdekből. Csak azért tette neki a szépet naphosszat, hogy a bizalmába férkőzve megszerezze az uralmat a Világ e gyönyörű kis szeglete fölött. Terve bevált: 11 évig ült a nyakatokon, az eredményt meg látjátok a saját bőrötökön.

Az én sorsom alakulása mintegy előre mutatta Moímenta sorsát. Az elvesztett választások után engem ebben az országban a média kinyírt. Mindennek elmondtak, a szavaimat pedig jobban kicsavarták, mint a kampány alatt. Nyúl Béla, imádott Uram pedig elvette a számomra oly becses nyulista igazolványomat, hivatalosan nem voltam többé nyulista. Sokáig sírtam minden este las vegasi emigrációm keserű napjain (este dolgoznom kellet), mire rájöttem: ebben az ONBC-ben nincs keresnivalóm. Most is csak azért jöttem vissza, mert a hazám bajban van. (Mert az ember örökre momentai marad.)
Momenta is időközben elveszette eredeti nyulista értékeit. Csodálom, hogy Nyúl Béla nem tart attól, hogy Árpád, a punk az ő hatalmára is törni akar majd. A bomlasztás már megindut. Annak a nyulizmusnak, amelyért én rajongtam, ma már híre hamva sincs.

J'acusse, Árpád! Téged vádollak a szépséges nyulizmus alattomos árpádizmussá alakításáért! De végre itt vagyok, hogy megakadályozzam galád terjeszkedésedet.

Van egy álmom. Momenta tavasszal. Emlékeznek 1997 tavaszára? Az utolsó szabad momentai tavaszra? Momenta - ez a hajdan volt barbár ország, melynek a fénykorát élő Nyúl Béla és maroknyi csapata adott civilizációt elérkezett a finisbe, hogy önálló állami státuszt kapott. És mi akkor Momentát egy modern, demokratikus államnak képzeltük. Az álmom tehát az, hogy visszamegyünk a '97-es alapokhoz, hogy létrehozzunk egy tényleges demokráciát.

Érkezett valaki még, akit én gyanakodva figyelek. A Hölgy nagyon magabiztosan hoz ide nekünk tőlünk teljesen idegen programokat. Nadrágszíjat akar összehúzni, meg akarja mondani az embereknek, hogy mit gondolhatnak... Én ki merem mondani: nem kérünk a vaskalapos rendpártiságból. Momentán a konzervativizmus nem korlátozást jelent, hanem pont a szabadságot. Ne hagyják magukat megtéveszteni a szakértelemnek álcázott erőszakpártiság által! Bár a Hölgy sosem volt igazi politikus, a legrosszabbaktól tanult. Ennek tudatában adják rá a voksukat! Remélem, nem teszik.

Megválasztásom esetén Momenta újra tejjel-mézzel folyó ország lesz. Minden héten fesztiválok lesznek, ahol számos nagyívű művésszel kívánjuk feloldani azt a kulturális forradalmat, melyet Árpád, a punk erőltetett az országra.

Az iskolákban minden gyerek maga választja ki azt a négy tárgyat, amelyet tanul. A  dolgozatokat, vizsgákat eltöröljük. Nem akarhatjuk, hogy gyermekeink a felesleges felelősség terhe alatt nyögjenek!

Nincs szükség továbbra sem börtönökre, mert a szabadság pártján tesszük le a voksunkat. Régebben sem kellett. Visszatérünk a régi értékeinkhez, és megoldódik az elégtelenség kérdése.

Nem kell alkotmány sem. Minek korlátozzuk az embereket? Az emberi jogokat be kell tartani, ez az alap. Akkor meg mire föl szóljunk bele mindenbe?

Mindenkit, a jelenlevőket, a minket tv-ben nézőket és a most minket nem hallókat is szeretettel meghívunk ingyenes gálánkra, mely jövő szombat este kerül megrendezésre a Moladori Felvonyulási téren. Jelszó: mindenki a vendégem egy körre! Színvonalas műsorral, sok izgalmas fellépővel és finom sörrel várom önöket!

Most pedig tekintsék meg kampányfilmemet!

A bejegyzés trackback címe:

https://newlspaper.blog.hu/api/trackback/id/tr50652736

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Árpádvoter 2008.09.08. 13:02:47

Ez mind szép és jó, de mit akar ezzel a "kampányfilmmel"?

Mr. Vaskalap 2008.09.08. 13:04:35

"Jackson szenátor és a kurvál, Keeley szenátor és a buzik... " Dudus egyszerre tudja mindkettőt.

De az ingyensörre elmegyek!

Fekete Pákó 2008.09.08. 13:06:56

Hol lehet letolteni ezt a számot?
süti beállítások módosítása